Slik fungerer kommuneverten
Det finnes tre alternativer som publikum kan velge mellom. Valgene du har er:
- Jeg har en avtale - Skriv inn minst to bokstaver for å få opp alternativer til navn på ansatte på kommunehuset. Oppgi deretter navnet ditt og telefonnummer. Saksbehandler får beskjed på sin telefon og kan hente de som venter i resepsjonen.
- Jeg har ikke avtale - Publikum blir henvist til kontaktinformasjon på hjemmesiden.
- Post/vareleveranse - Ved levering av post eller pakker vil de være oppgitt et vakttelefonnummer som kan ringes for å få hjelp.
Risør kommune
Hvorfor kommuneverten
Publikum skal bli godt ivaretatt med høy servicegrad fra 08:00 til 16:00, også utenom resepsjonens åpningstider som er fra klokken 10:00 – 14:00. Kommuneverten har flere spennende funksjoner som blir gradvis implementert, som for eksempel drop-in funksjon og integrasjon mot hjemmesiden vår.
Tilpasset mennesker med funksjonsnedsettelse
Kommuneverten har en egen knapp som skal gjøre den enklere i bruk for rullestolbrukere. Risør kommune benytter også en tekst i punktskrift. Den inneholder kontaktinformasjon slik at en ansatt kan møte vedkommende, og være behjelpelig med håndtering av selvbetjeningsmodulen. Kommuneverten skal være lett i bruk, og møte alle med høy servicegrad.
Tilbakemelding
Gi oss gjerne en tilbakemelding av din opplevelse i møte med kommuneverten. Dine innspill er viktig, og vil tas til vurdering underveis under implementeringen. Du kan sende innspill til post@risor.kommune.no.
Risør kommune