Frivillighetskonferansen 2023

Velkommen til årets frivillighetskonferanse. Nok en gang slår vi på stortromma og hedrer frivilligheten i Risør med en stor frivillighetskonferanse i Risørhuset, på selveste Frivillighetens dag, tirsdag 5. desember.

Frivilligheten er blant Risørs viktigste ressurser. Hvor mye stopper opp dersom vi ikke hadde hatt frivillighet i kommunen vår? Det er ofte i frivilligheten at vi finner våre venner og vi opplever den viktige mestringen, og nå skal den hedres!

Vi skal ha mange både matnyttige og morsomme innslag, før vi til slutt deler ut årets Frivillighetspris!

Når

Tirsdag 5. desember kl. 18.30 - 20.30

Programmet finpusses i disse dager, men vi kan avsløre årets headliner:

Fredrik A. Juell og Andrea Kornbrekke kommer til konferansen!

Fredrik Andreas Juell er kjent fra Berserk-ekspedisjonen og som musiker i bandet Berserk Bastards. Han er også Norges mest anerkjente og offentlige prepper.

Andrea Kornbrekke er helsecoach og har en lidenskap for naturlige produkter, mat som medisin og matkonservering. Hun syns mødre er verdens største superhelter og guider dem i hvordan ta enkle grep for å ha hus og hjem trygt i alle situasjoner.

Bilde av Fredrik Andreas Juell fra Berserk stående foran en bil - Klikk for stort bildeFredrik Andreas Juell og Andrea Kornbrekke Nødpakka