Jobb i Risør eller vår region

Sørlandet er en av Norges fremste vekstregioner og har et stort og variert arbeidsmarked. I tillegg til virksomhetenes egne hjemmesider finnes det en rekke portaler for søk på ledige stillinger i Risør og på Sørlandet.

Trives du med utfordringer og fornyelse, og har du lyst til å jobbe med varierte og meningsfylte oppgaver? Da kan en jobb i Risør kommune være noe for deg! Se Ledige stillinger i Risør kommune for aktuelle utlysninger.

Finn er en av de mest brukte søketjenestene på nett. Her finner du stillinger innenfor private, offentlige og ideelle virksomheter og organisasjoner. Finn jobb i Aust-Agder og Finn jobb i Telemark

NAVs hjemmeside tilbyr jobbsøketjeneste og andre ressurser som er nyttige ved jobbsøking. Du kan spesifisere egne søk på stillinger og sted. NAV arbeidssøker